A sport szerepe

A fogyás sikere számít, Gyors fogyás helyett hosszú távra tervezel? 10 dolog, amit tarts be a siker érdekében!

Közeleg a nyár, amilyen gyorsan csak lehet, szeretnénk megszabadulni a hónapok, netán évek alatt felszedett kilóktól.

A LEGNAGYOBB FOGYÓKÚRA TÉVHIT? - Tényleg csak a kalória számít? - 1. rész

Olykor nehéz belátnunk, hogy mindehhez életmódot kell ene váltanunk. Pedig ilyen egyszerű: ha minden marad úgy, ahogy volt, akkor súlyunk sem fog lefelé menni.

a fogyás sikere számít

Őszintén, ez hihető? Ha csak egy kúra idejére változtatunk azon, hogy mit és hogyan eszünk, lehet, hogy fogyni fogunk, azonban felmerül a kérdés, hogy mi lesz velünk a kúra után?

Így lehet egészséges a fogyókúra, diéta

Azaz elkerülhetetlen, hogy életmódbeli és táplálkozási szokásainkat a fogyás sikere számít, a régi szokásaink helyett új szokásokat alakítsunk ki. Ez pedig nem megy másképp, mint reális, teljesíthető feladatok kitűzésével.

a fogyás sikere számít

Hogy induljunk el? Jelöljünk ki minden hétre legalább egy teljesíthető feladatot!

  • 10 bombajó gyakorlati tanács, hogy sikeres és tartós legyen a fogyás! | lugaskonyhak.hu
  • 7 egyszerű lépés a sikeres fogyáshoz | NOSALTY

Jegyezzük fel a táplálkozási naplónkba — ha vezetünk ilyet, vagy jegyezzük fel egy papírra, és tegyük ki egy jól látható helyre — praktikusan a hűtőre. Kezdjük például az alábbi 7 egyszerű, könnyen teljesíthető feladattal!

a fogyás sikere számít

Folyadékfogyasztás és -pótlás energiamentesen Egyre gyakoribb jelenségnek számít, főleg nyáron, hogy a fogyni vágyó nem megeszi, hanem megissza az energiaszükségletét, ha nem is az egészet, de a felét vagy harmadát biztosan. A kínálat széleskörű: barna cukros vagy mézes kávé, kakaó, jeges tea, gyümölcslé, ráadásul a fergeteges bulik alkoholbevitele következtében felszámolható többletkalóriák sem elhanyagolhatóak.

a fogyás sikere számít

A cukros folyadékok nemcsak jelentős energiatartalmuk miatt kerülendők, de magas glikémiás-indexük miatt sincs helyük az energiaszegény étrendben. Az alkoholtartalmú italokkal pedig nemcsak az a gond, hogy az alkoholnak magas a kalóriaértéke, hanem az is, hogy meghozza az étvágyat, így aztán ördögi körbe keveredhetünk.

Tanuljuk meg a mértékletes alkoholfogyasztás módját!

a fogyás sikere számít

Vacsora után egy pohár bor elég — ha itt megállunk, elkerülhetjük, hogy a továbbiakban az iváshoz még együnk is. Olvasd a fogyás sikere számít Így pakold meg a tányérodat!

a fogyás sikere számít

Bevezetésére keresve sem találhatnánk jobb alkalmat: saláta, paprika, paradicsom, retek, hagyma, uborka számtalan fajtája elérhető már, nemcsak a piacon, de akinek kertje van, ezek egy része már ott is. Egy vékony szelet sonka és sajt elég egy kenyérre Ne pakoljunk tornyot a kenyérre!

10 bombajó gyakorlati tanács, hogy sikeres és tartós legyen a fogyás!

Hiába light a sonka és a sajt, ráadásul szénhidrátmentes, a bennük lévő fehérje és zsiradék ugyanúgy magas energiatartalmú. Rostdús köreteket válasszunk!

Annak érdekében, hogy jóllakottság érzetünk sokáig fennmaradjon az ebédünk vagy a meleg vacsoránk mellé válasszunk rostban gazdag köreteket: barna rizst, bulgurt, gerslit, hajdinát, kölest. Ezek negyed részben foglalják el az ebéd vagy a vacsora tányért.