Pulzusszám és zsírégetés

A legjobb zsírégető pulzusszám

a legjobb zsírégető pulzusszám

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A zsírégető pulzustartomány mítosza By: IQfitnesz.

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére. Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Így számold ki a zsírégető pulzusod: ebben a tartományban már fogysz

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened! Az egészséged közvetlen veszélyben van.

a legjobb zsírégető pulzusszám

Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened! A gépeken feltüntetett színes ábrák és számok mind a a legjobb zsírégető pulzusszám és a test zsírfelhasználása közötti összefüggésekről szólnak.

A törlés kéréséig

Elmondjuk, hogyan működik ez pontosan, és miként érdemes hasznosítanod az edzéseid során! Zsírégető zóna A test különböző energiaforrásokra hagyatkozik az edzés intenzitásától függően.

Mi az a „zsírégető pulzus”?

Ha könnyebb mozgást végzel, akkor a zsírfelhasználás kerül előtérbe, ebből ugyanis időigényes folyamat kinyerni az energiát. Ezzel szemben, amikor magas intenzitással dolgozol, akkor a testednek sürgősen kellenek a kalóriák, melyeket a szénhidrátokból eltárolt glikogénből, illetve az izmok bontásából nyer ki.

a legjobb zsírégető pulzusszám

Az, hogy mit használ a szervezet üzemanyagként, a rendelkezésre álló oxigén mennyiségétől függ, melyből jókora adag kell a zsír felhasználásához. Ez alapján úgy tűnhet, hogy az alacsony intenzitású programok valók a zsírégetéshez, a pörgősebb dolgokkal viszont csak izmot veszítesz.

TOP 5 ZSÍRÉGETŐ HIBÁM, amit elkövettem.. • Ezt NE csináld!

Tévesen ebből lehetne arra következtetni, hogy minél lassabb egy edzés, annál biztonságosabb, vagy az is lehetne a konklúzió, hogy a tempó számít csak, nem az elégetett kalóriák. Ez azonban nem így van. Amikor alacsony intenzitással mozogsz, arányaiban több zsírt használ fel a szervezeted, így ilyenkor az energia mintegy felét nyeri innen, míg a többit a glikogénből fedezi.

A magasabb intenzitású mozgás viszont több kalóriát is éget, éppen ezért nagyobb súlyvesztést eredményez, ennek azonban lehetséges, hogy magasabb százaléka lesz izom, és kevesebb zsír, ami nagyon előnytelen.