A leghatékonyabb BCAA-k besorolása 2020-ban

Aminocore a fogyáshoz

Videó áttekintés: A legjobb sporttáplálék kezdőknek Találtál hibát a szövegben? Beszéljétek meg Sporttáplálkozás az izomtömeg növelésére A sporttáplálás számos sportoló életének és karrierjének szerves részévé vált. A kezdők, profi sportolókat nézve, azt gondolják, hogy csak a sporttáplálkozás segítségével lehet azonosá válni.

Tehát az üzletekbe sietnek, pénzüket kiegészítőkre költik, és végül csalódnak az eredményekben. És ez az eredmény egyáltalán nem meglepő, mert a különféle termékek és adalékanyagok sokfélesége eleinte bárkit megzavarhat. Ebben a cikkben lebontjuk a sporttáplálkozást és a kezdőknek szóló tippeket.

Sporttáplálkozás kezdőknek Mielőtt részletesen belemerülne a kiegészítőkbe, fontos megjegyezni néhány sporttáplálkozási tippet. Nem szabad egyenlővé tenni magát profi sportolókkal. Néhányuk szekrényei különféle adalékokkal vannak feltöltve, amelyek hatásukban különböznek egymástól. Ennyi sportélelmet használnak, mert testük már elért maximális eredményt, és puszta étellel nem lehet felülmúlni.

Egy kezdő számára a sporttáplálkozásnak csak támogató szerepet kell játszania, és nem szabad erre koncentrálnia.

következtetések

Fehérje vagy gyarapító? Először kivétel nélkül minden kezdőnek van ésszerű kérdése: hol kezdje el a sporttáplálkozást? Itt valójában nagyon egyszerű. Minden tornaterem látogatójának aminocore a fogyáshoz célja az izomtömeg növelése. És ezzel a feladattal semmi sem képes jobban megbirkózni, aminocore a fogyáshoz egy nyereség vagy fehérje. A választás köztük a kezdő sportolók sporttáplálkozással való első ismerkedési szakasza. A gainer és a fehérje ugyan ugyanazt a funkciót látják el, de nemcsak összetételükben, hanem a cselekvés elvében is különböznek egymástól.

A gainer egy komplex kiegészítő, amely nagy mennyiségű zsírt, fehérjét és szénhidrátot tartalmaz. Ezenkívül gyakran tartalmaz vitamin- és ásványi komplexeket, további összetevőket az emészthetőség javítása érdekében és egyéb összetevőket. Magas kalóriatartalmú, gyakran magas cukortartalmú és nagy adagokban. A súlygyarapító azok számára a legjobb, akik nehezen híznak vagy természetesen soványak. Segítségével megnő a teljes testtömeg, amire először szükségünk van.

A fehérje éppen ellenkezőleg, minimális összetevőt tartalmaz, és egyfajta fehérje formájában jelenik meg általában. Nem fogunk aminocore a fogyáshoz az egyes fehérjetípusokban, mondjuk csak úgy, hogy szükséges egy sovány izomtömeg készlethez.

A sporttáplálkozás fő típusai

Ezek a kiegészítők alacsony kalóriatartalmúak, ritkán tartalmaznak további összetevőket, és a szervezet könnyen felszívja őket. Legjobbak azok, akik teljes testalkatúak, vagy azok, aminocore a fogyáshoz csak tiszta izomtömeget akarnak gyarapítani.

A kezdő sporttápláléknak ebből a két kiegészítésből kell kiindulnia - ezek a tömeggyarapodás szempontjából a legfontosabbak. BCAA vagy komplex aminok? Testünk nagyon érdekes anyagokat tartalmaz - aminosavakat. Különböző funkciókat látnak el a testben, és nélkülük a normális élet lehetetlen. Valójában a test fehérje nem végtermék. A bomlás során aminosavakká alakul át, amelyekből testünk izmai felépülnek.

A leghatékonyabb BCAA-k besorolása 2020-ban

De mi a különbség ebben az esetben a BCAA és a komplex aminosavak között, és hogyan választhatja a kezdő a sporttáplálkozást? Számos különbség van közöttük. Először is, a komplex kiegészítők BCAA-t is tartalmaznak, de sokkal alacsonyabb koncentrációban. A BCAA-k fő feladata az izomtömeg fenntartása és növelése, valamint a testzsír százalékos csökkentése. A komplex aminosavak jobban hangolódnak a pozitív aminosav- és energiamérleg fenntartása érdekében.

Ezért lehetetlen egyértelműen megmondani, melyik sporttáplálkozás jobb e kettő kezdőjének. Ebben a kérdésben mindenkinek magának kell döntenie, összpontosítva a céljaira. Tudjon meg mindent a BCAA porról, mint az esszenciális aminosavak legkényelmesebb formájáról!

Mi a BCAA?

Vitaminok és ásványi anyagok - csak komplex! A létfontosságú folyamatok támogatásához a test az ételből nyert energiát használja fel.

De a test nem fog megfelelően működni, ha nincs elegendő vitamin és ásványi anyag. Ezek az anyagok abszolút minden belső anyagcsere folyamatban részt vesznek, és befolyásolják a növekedés, fejlődés, légzés, vérképzés stb. Folyamatait is.

Ezért, ha érdekli, hogy egy kezdőnek milyen sporttáplálásra van szüksége, akkor a vitamin- és ásványi anyag-komplexek mindenképpen azok, amelyeknek az arzenálban szerepelnie kell! Még ennél is többet aminocore a fogyáshoz itt - ezek minden ember számára szükségesek, még azok számára is, akik nem sportolnak. A sportolóknak nagyobb mennyiségben van szükségük ezekre az anyagokra.

A kemény fizikai munka elvégzése során minden belső folyamat felgyorsul. Ennek megfelelően a vitaminok és ásványi anyagok fogyasztása is felgyorsul. Ezenkívül néhány ásványi anyag izzadsággal együtt távozik a testből, és a test hiánya miatt sok negatív folyamat fordulhat elő. Sporttáplálkozás kezdőknek - mire kell figyelni?

Hogyan kell inni a sport ételeket. Sporttitkok a legerősebb sportkiegészítők használatához

Először el kell döntenie, hogy milyen célokat követ. A legtöbb tapasztalatlan sportoló már az fogyás chanhassen első napjaiban megpróbálja tapasztalt építőktől megtudni a gyors szivattyúzás "titkait", és ehhez milyen sporttáplálkozásra van szükség. Ennek eredményeként, miután sok haszontalan tanácsot hallottak egy aminocore a fogyáshoz, de nem hozzáértő sportolótól, az újoncok boltokba mennek, és pénzt pazarolnak.

Az első tanács kezdőknek pedig ajánlás lesz - felejtsen el minden "csodás" módszert! Természetesen a sporttáplálkozás segít elérni a célját.

De itt a hangsúly a "segítség" szóra kerül. Nem minden munkát végez el helyetted.

Minőségi BCAA minősítés

Ha meg szeretné szerezni álmai testét, akkor készüljön fel arra, hogy egynél több, de akár két évet is eltöltsön rajta. És csak ezután láthatja a valódi eredményeket. Lépj tovább. Soha, semmilyen körülmények között ne hívja a sporttáplálkozást. Valójában minden sporttáplálás rendszeres étel.

Nem egészen hétköznapi, de étel. A Sportpit mindazok koncentrált formája, amelyeket diétájában fogyaszt. És mindezt szerves és természetes forrásokból nyerik ki. A sporttáplálkozásnak vannak bizonyos előnyei a szokásos ételekkel szemben, de soha nem fogja teljesen helyettesíteni a természetes ételeket! Ezért ne feledje a 2. Milyen kiegészítő sporttáplálékot szedjen a kezdő? Miután már eleget tanult az edzőteremben, tanulja meg, hogyan kell helyesen elvégezni a gyakorlatokat, és elkezd aminocore a fogyáshoz az első izomtömeg, majd elkezdhet gondolkodni a sporttáplálkozás egyéb csodáin.

Van néhány más sportkiegészítő, amelyek bizonyítottan aminocore a fogyáshoz és jól működnek meghatározott célokra. Vessünk egy pillantást arra, hogy melyik sporttáplálékot érdemes jobban kiegészíteni az izomnövekedéssel Ez az egyik legolcsóbb, ugyanakkor hatékony segítő a sportolók számára. Több funkciót is ellát egyszerre - növeli az erő és az állóképesség mutatóit, és közvetett hatással van az izomtömeg növekedésére is.

A kreatin olyan anyag, amelyet a test képes önmagában szintetizálni, de nem elegendő mennyiségben. További vétele csak növeli hatékonyságát, és pozitív hatással lesz testének általános állapotára.