1. Fontos a pihenés

Az első 10 zsírégető tipp. 10 tipp a zsírégetéshez

Reggelizz tojást Egy kutatás szerint azok a túlsúlyos felnőttek, akik reggelire két tojást fogyasztottak el, 65 százalékkal több súlyt vesztettek, mint azok, akik valamilyen péksüteményt ettek.

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

az első 10 zsírégető tipp

A testsúlyod ideális, törekedj a az első 10 zsírégető tipp alkatod megőrzésére. Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek.

az első 10 zsírégető tipp

Csökkentened kell a testsúlyodat! Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

11 tuti zsírégető tipp

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába az első 10 zsírégető tipp kezdened! Mutatjuk azonban ehelyett inkább a tudományos álláspontot a kérdésben. Egy,  a Journal of Sports Medicine and Physical Fitness hasábjain megjelent kutatás különböző aerobikmozgásokat hasonlított össze súlyvesztés, zsírleadás, izomtömeg-növekedés és az általános fittségre gyakorolt hatásuk szerint.

10 tipp a zsírégetéshez

A résztvevők túlsúlyos nők voltak, akiket 32 fős csoportokba osztottak be. Mutatjuk, melyik mozgás bizonyult a leghatékonyabbnak! A legjobb zsírégető edzés Elveszítjük a kövér bélemet legjobban a magas intenzitású program teljesített, mely heti négyszer kemény aerobikgyakorlatokat és kardiót kombinált. Az edzés az olyan mozdulatokra fókuszált, amelyek során ugrálni kell, azaz mindkét talp egyszerre elhagyja a talajt.

A programban akadtak kickboxolásra, táncra és az intervallum edzésekre emlékeztető szakaszok is.

  • Fenék fogyás gyakorlatok
  • Melyik a legjobb zsírégető edzés? - Fogyókúra | Femina
  • Olcsó diétás ételek
  • 90 napos szétválasztó diéta
  • Súlyvesztés maximum hetente

A teljes edzés 10 perc bemelegítést, 40 perc magas intenzitású mozgást, majd 10 perc levezetést tartalmazott. Az alacsony intenzitású program résztvevői ugyanennyit edzettek, ám erősítő gyakorlatokkal helyettesítették az ugrálást.

Az edzés 10 perc bemelegítésből, 30 perc ritmikus aerobikból - például sztepptornából - 20 perc gépekkel végzett erősítő edzésből és 10 perc levezető mozgásból állt. A különbség 24 hét után jelentős volt.

Ez súlyban 4,5 kilót jelentett 2,7-hez képest. Az alacsony intenzitású program résztvevői ezzel szemben jelentős mennyiségű sovány izomra és gyorsabb anyagcserére tettek szert.

az első 10 zsírégető tipp

A magas intenzitású edzést követők izomzata azonban stagnált. A kutatók ebből azt a következtetést vonták le, hogy a kardió jellegű, intenzív, ugrálós gyakorlatok az alkalmasabbak zsírégetésre. Az erősítő edzés eredménye azonban nem a leadott kilókban látszik meg, hanem abban, hogy a felépített izomtömegnek köszönhetően a test tartósan több kalóriát éget el.

az első 10 zsírégető tipp

Ha tehát a zsírégetés a legfőbb célod, válassz egy kardióra alapozott edzésformát, míg ha izmokat szeretnél építeni, akkor érdemes az erősítésre koncentrálnod.