Hogyan segít a testalkatunk a fogyásban?

Biotech fehérje fogyáshoz

Fehérjepor alapok

Iso Whey Zero rendelése Fogyókúra Mindenféle megvonásos jellegű diéta követése alatt fontos egy kicsit megemelni a fehérjebevitelt. A megvonás itt főként a cukrokra és a gyorsan felszívódó szénhidrátokra vonatkozik, ha ezeket teljesen vagy nagy mértékben visszaszorítjuk, az már megvonásnak számít.

Létezik azonban egy diéta, aminek pont ez a lényege: a fehérjediéta. Fontos megjegyezni, biotech fehérje fogyáshoz ha kimondottan fogyni szeretnénk a fehérjediétával, akkor minimum 2 és maximum 5 hétig követhetjük ezt az étrendet.

csípőről hogyan lehet fogyni

Az ötödik hét után fokozatosan vissza kell vezetni a szénhidrátokat és a cukrokat is, viszont ügyelni kell a mennyiségükre. Ha hirtelen túl sok szénhidrátot veszünk magunkhoz, akkor a leadott kilók visszajönnek, sőt, talán többet szedünk magunkra, mint amennyit leadtunk.

fogyás lassan

A fehérjediéta lényege, hogy előnyben részesítjük a fehérjét, szénhidrátokat és zsírokat pedig csak kis mennyiségben fogyasztunk, szinte csak falatozzunk őket. Ezen kívül fontos ügyelni arra, hogy milyen formában visszük be a fehérjéket, javasolt kerülni a feldolgozott húsféléket, például a párizsit, a szalámikat, a kolbászokat és biotech fehérje fogyáshoz virslit. Ehetünk helyettük csirke- fogyás calamansi használatával pulykahúst, illetve halakat.

rúd karcsúsító botok

Nagyon jó fehérjeforrás és emellett teljes értékű táplálék a tojás, ezt bármilyen módon elkészíthetjük. Szénhidrátok közül a lassan felszívódó szénhidrátokat célszerű bevezetnünk, ilyeneket tartalmaz a rozs, a zab, az árpa és a teljes kiőrlésű lisztből készült kenyerek.

súlycsökkenés jelentős jelentőségű

Édesítőszerből az alacsony glikémiás indexű nyírfacukrot fogyasszuk Köretnek készíthetünk barnarizst, hajdinát vagy gerslit, de lehetőleg ne együnk mellé húst, inkább salátát. Továbbá köretekből sem érdemes túl sokat fogyasztani, ugyanis ezeknek az alapanyagoknak is magas a szénhidráttartalma, felszívódásuk viszont lassú.

Gyümölcsöket csak módjával fogyasszunk, zöldségeket, főleg uborkát, paprikát, paradicsomot, salátaféléket és káposztákat bőven ehetünk.

fogyni pqq

Az állati eredetű zsírokat szintén célravezető elhagyni, helyettük használjunk növényi olajakat, például kókuszolajat, napraforgóolajat, repceolajat. Ezek közül a kókuszolaj terheli legkevésbé az emésztőrendszert, ám ebből sem használhatunk sokat, épphogy annyit, hogy sütésnél-főzésnél ne égjenek le az ételek.