Fogyókúra napló: 5 hete tesztelem a Kontroll Diétát

Fogyókúra napló

Fogyókúra napló: 5 hete tesztelem a Kontroll Diétát

Egyszerű trükköt mutat az orvos, amivel szépen illeszkedik a maszk az arcra: így nem csúszik el Akár kétszer annyit is fogyhat vele az ember, és segít megváltoztatni az egészségtelen szokásokat. Nem, ez nem egy új fogyókúrás csodaszer.

Ez garantáltan működik, és mindössze két dologra van hozzá szükség: egy tollra és egy füzetre.

fogyókúra napló

A harmadik hozzávaló kevéssé kézzel fogható: egy kis következetesség. Ha ugyanis mindennap akkurátusan lejegyzed egy naplóba, miből mennyit ettél, az már akkor is segíthet a súlyvesztésben, ha nem is diétázol, ha pedig fogyókúrába kezdesz, akár kétszeres eredményt is hozhat, és ezt tudományos kísérletek bizonyítják. Hogy segít az étkezési napló a fogyásban?

fogyókúra napló

Egy, az American Journal of Preventive Medicine as számában megjelent  kutatás szerint az étkezési naplónak komoly szerepe van abban, hogy sikeres lesz-e egy fogyókúra. A tanulmány túlsúlyos vagy elhízott amerikai fogyókúra napló vizsgált fél éven át.

Kapcsolódó cikkek

Az alanyoknak étkezési naplót kellett vezetniük, és, bár nem szabtak meg nekik diétát, arra biztattak őket, hogy próbáljanak meg egészségesebben táplálkozni, és többet mozogni. Hetente gyűlést tartottak, ahol a naplók adatait megosztották egymással, és diétás tippeket cseréltek.

fogyókúra napló

Hat hónap alatt a résztvevők átlagosan hat kilót fogytak. Az alanyok fogyókúrájának sikerességében a legnagyobb szerepet az játszotta, hogy hetente hány napon írták le rendesen az elfogyasztott ételeket.

A kutatás készítői szerint az is fontos szempont volt, hogy a hét végén meg kellett mutatniuk a társaiknak a naplójukat, és felelősséget kellett vállalniuk azért, ahogyan étkeztek.

  1. A táplálkozási napló a sikeres fogyókúra alapja! | Well&fit
  2. Fogyókúra napló: 5 hete tesztelem a Kontroll Diétát
  3. Fogyás és teljesítményfokozás a táplálkozási napló segítségével | Futásról Nőknek
  4. Ingyenes Online Táplálkozási Napló - kalólugaskonyhak.hu
  5. Sokan észre sem veszik, mennyi plusz kalóriát visznek be a szervezetükbe nassolnivalókkal, rendszertelen étkezésekkel, üdítőitalokkal vagy alkoholfogyasztással.
  6. E-mail Nem vagyok túlsúlyos, csak 20 centivel alacsonyabb a kelleténél - akár én is kitalálhattam volna ezt a fájdalmasan vicces mottót, de az érdem Shelley Wintersé.
  7. Menj karcsúbb iskustva

A fogyókúrás fogyókúra napló ezen kívül azért is nagyon fontos, szuperset a fogyás segít jobban odafigyelni arra, hogy az ember mit eszik, mennyit és miért. Ha őszintén vezeti a diétázó, segíthet megszabadulni a káros nassolástól, mert szembesít vele.

Ételkalkulátor és ételszerkesztő

Egyéb rossz szokásokra is könnyebb rábukkanni általa. Például fülön csíphető a túlevés, az emberek ugyanis nem mindig vannak tudatában, mennyi kalóriát vesznek magukhoz, vagy isznak meg folyadék formájában.

-5 kg 3 nap alatt!?🍑 MILITARY DIÉTA 🥗Zizzy Life, Zizzy's Kitchen

Étkezési napló segítségével felismerhetővé válnak olyan étkezési zavarok, mint az érzelmi evés vagy a lavinaevés, és, ha jól vezeted, leránthatja a leplet fogyókúra napló ételallergiákról is, melyek megkeserítik a mindennapjaidat. Hogyan vezesd?

Receptkalkulátor és receptszerkesztő

Ahhoz, hogy az ember tartósan vezetni tudjon egy étkezési naplót, előbb meg kell határoznia a célt, és eszerint kell eldöntenie, mit ír bele, és mit nem. Aminek mindenképpen szerepelnie kell az étkezési naplóban: az étkezés időpontja, az ételek, az italok, azok mennyisége, illetve a kalóriatartalmuk.

Az érték érvényesítéséhez a recept mentése is szükséges. Egy adagra számított tápérték adatok Az értékek az "Adagok száma" mezőben beállított adagszám alapján kerülnek meghatározásra. Étkezés Az étkezés lapon vezetheted a diétád és külön rögzítheted a nap során megivott folyadékmenniységet is.

Minden tételnek meg kell jelennie a délutáni kávétól a pár szem mogyoróig. Ezen kívül fontos lehet még jegyezni a szénhidrátot, a fehérjét és a zsírt.

fogyókúra napló

Megdöbbentő felfedezéseket tehet így az ember, hiszen lehet, hogy egyik-másik ételcsoportból sokkal többet fogyaszt, mint gondolta.