Kinek sikerült otthoni mozgással fogyni/formásodni?

Fogyás otthoni mozgással. 80+ Best Egészség, mozgás, fogyás images in | fogyás, egészség, hasizom

Tartalom

    fogyás otthoni mozgással

    Stohl András felesége és mind a 4 gyereke közös címlapfotón: boldog mozaikcsalád 20 perce mindenkinek van. Ennyi időt bárki fordíthatna naponta testedzésre.

    fogyás otthoni mozgással

    Akár reggel, felkelés után, akár este, lefekvés előtt. Legalábbis elméletben, de ahhoz kell az igazi elszántság, hogy fogyás otthoni mozgással ember elmenjen az edzőterembe, vagy felöltözzön, és kimenjen a hideg utcára futni.

    fogyás otthoni mozgással

    Pedig ezzel a napi 20 perccel nemcsak az egészség megőrzéséhez elengedhetetlen mozgásmennyiséget tudná le, és gondoskodna arról, hogy az anyagcseréje rendesen működjön, de cserébe még feszes izmokat is kapna. Látványos eredmény három hét alatt A napi edzéssel már pár hét alatt is látványos eredményeket lehet elérni, és ehhez ki sem fogyás otthoni mozgással mozdulni a lakásból, csak legalább heti öt napon napi 20 percet kell szánni arra, hogy végigcsináld az alábbi 11 gyakorlatot.

    fogyás otthoni mozgással

    A gyakorlatokhoz pedig semmi eszközre nincsen szükség, mert végtelenül egyszerűek, ugyanakkor a test minden izmát megmozgatják. Persze, fontos megjegyezni, hogy a látványos, feszes izmokhoz nem elég a testedzés.

    fogyás otthoni mozgással

    Ahhoz, hogy a munka eredménye igazán szembetűnő legyen, érdemes odafigyelni a helyes táplálkozásra is. Izomépítéshez a fehérjében gazdag, szénhidrátban szegény étrend az ideális, mely egyszerre táplálja az izmokat, és segíti a zsírégetést is.

    fogyás otthoni mozgással

    A képek forrása: Getty Images Hungary.