Hasi úszógumi: ezek a legjobb mozgásformák ellene

Hogyan lehet égetni a zsíros férfiak egészségét

Másodlagos fulladás: amikor strand után, másnap fulladunk A közvetlenül a bőrréteg alatt található zsír ugyanis nem annyira veszélyes, mint a hasi zsír, tudományos nevén a zsigeri zsír és a májzsír.

A férfiak és a nők a diéta tekintetében is igen különböznek. Másképp fogy a férfi és másképp a nő. Másképp kell táplálkoznia és edzenie a nőnek és a férfinek ahhoz, hogy a zsírból történő fogyás valóban beinduljon.

Ez a zsírfajta mélyen a hasüregben található és ez tölti ki a belső szervek közti üregeket. A zsigeri zsír jelenléte nagyban növeli a szívbetegségekre, a daganatos megbetegedésekre és a cukorbajra való hajlamot.

Cris Slentz, az egyetem fiziológusa - A mostani kutatás során sikerült azonosítanunk a mozgásformát, amelynek segítségével a leginkább hatékonyan vehetjük fel a harcot a zsigeri zsír ellen. Az eredmények szerint az aerob mozgásformák sikerrel csökkentik a zsigeri zsír, a májzsír és a májenzimek mennyiségét, valamint javítják a triglicerid- és az inzulin-szinteket is.

Építs izmot és szabadulj meg a zsírtól – egyszerre!

Az erőnléti edzés ezzel szemben bár növeli az izomtömeget és javítja az általános fizikai állapotot, nem csökkenti a káros zsír mennyiségét és nem javítja az inzulin és májenzim értékeket sem. Az aerob és az erőnléti edzés kombinációjával az aerob edzéshez hasonló eredményt érhetünk el.

hogyan lehet égetni a zsíros férfiak egészségét

A nyolc hónapos kutatás során a tudósok összesentúlsúlyos, 18 és 70 év közötti felnőttet vizsgáltak meg, akiket felosztottak a három különböző edzésformát követő csoportokba. Az aerob edzés csoportban a résztvevőknek hetente 20 kilométernyi futásnak megfelelő edzést kellett végezniük 80 százalékos maximum pulzusszám mellett.

  • Karcsúsító fekete trikó
  • Egészséges módon fogyni otthon
  • Hasi úszógumi: ezek a legjobb mozgásformák ellene - EgészségKalauz
  • Zsírégetés, leegyszerűsítve
  • Hogyan fogyjak le gyorsan és tartósan?
  • A benne szereplő információk elavultak lehetnek.
  • A férfiak fogyása sosem volt még ilyen egyszerű! 📝 A fogyás biológiájáról

Az erőnléti edzést végzőknek hetente háromszor három szettnyi mozgásformát kellett végezniük szer ismételve. Bár mindhárom valódi súlycsökkentő italok rendkívül kemény és megterhelő volt, Dr.

hogyan lehet égetni a zsíros férfiak egészségét

Slentz szerint csak az aerob edzésmódszer hozott jelentős egészségügyi javulást. Ha kisebb intenzitással végezzük a gyakorlatokat, akkor nem fogunk annyi egészségkárosító zsírt égetni, mint amennyit szeretnénk.

Szálkásító étrend

Ez ilyen egyszerű. Szervezetünk az energiát a zsírsejtek elégetéséből nyeri, nem pedig az izmok glikogénjéből. Így az alacsony intenzitású aerob edzéshez ennek megfelelően nem olyan sok energiára van szükség, tehát kis megterheléssel jár — ez a legnagyobb előnye ennek a mozgásformának.

Hátránya viszont, hogy időigényes: minimum 45 perc a javasolt időtartam.

Zsírégetés, leegyszerűsítve

A lassú biciklizés, kocogás vagy úszás mind az alacsony intenzitású aerob edzés kategóriájába tartoznak. Nézze meg videónkat: így szabadulhat meg a cellulitisztől: Magas intenzitású aerob edzés: nagy mennyiségű energiát éget el, viszont nem a hogyan lehet égetni a zsíros férfiak egészségét, hanem az izomszövetek glikogénjéből — ennek lényege, hogy az anyagcsere felgyorsul az edzés alatt.

hogyan lehet égetni a zsíros férfiak egészségét

Ez a mozgásforma nagyon intenzív, és keményebb erőfeszítést jelent, mint az alacsony intenzitású aerob edzés. Javasolt időtartama perc, tehát gyorsan elvégezhető.

A férfiak fogyása pofonegyszerű!

Ebbe a kategóriába tartozik például a sprintfutás, a szobabiciklizés vagy a kick-box. Ám jó tudni, hogy mind az alacsony, mind a magas intenzitású aerob edzés rövid távú zsírégetést jelent.

hogyan lehet égetni a zsíros férfiak egészségét

Ezért érdemes kombinálni hogyan lehet égetni a zsíros férfiak egészségét edzéssel, valamint egészséges, jól kialakított étrenddel. Forrás: mitsportoljak.