Kellene- e enni a zsírt, hogy elveszíjem

Az agynak tudom, hogy sok idő kell, a sejtek lelkesen használják a ketonokat már az első napok után, de az agynak hetek kellenek akkor is használ némi glükózt, bizonyos részei képtelenek ketonnal működni, de ez nagyon kicsi mennyiség s persze könnyen legyártja a test. Van, aki ilyenkor nem érez semmit, de van, aki ilyenkor lesz képes arra, hogy kalóriadeficitben egyen nekem ez igen nehéz dolog, komoly trükkök kellenek, a sima ketózis nem elég hozzá.

fogyás 3 font hetente

Bizonyára ilyenkor jelentkeznek a hosszútávú, de nem extrém aktív mozgásbeli előnyök már akinél jelentkeznek, hisz van, akit enervál a kevés szénhidrát, ahogy engem enervál a sok Ennyit tudok kb. A zsíradaptáció nagy előnye, hogy nem kell nagyon tartósan ketózni hozzá.

Én amint megszereztem, teljesen rendetlen módon azonnal abbahagytam a ketót és továbbra is élveztem a zsíradaptáció előnyeit. Nagyon sok szénhidrátnál azért elmúlik, de én akkor már évek óta szénhidrátszegény étrenden voltam s tudtam, hogy tartósan sosem térek vissza a szénhidrátdús étrendemre, sok okból nem.

egy héten belül elveszíti a hasi zsírt

A ketó nekem se fekszik állandóan, bármennyire is szeretem, kellene- e enni a zsírt túlságosan zöldség- és gyümölcsimádó vagyok. De a szervezetem tiltakozik a túl sok zöldségtől, gyümölcstől, szóval igyekszem nem elszállni, csak néha :D Nekem mindig a zsír volt a fő energiaforrásom, a legbrutálisabb szénhidrátos korszakaimban is.

Michael Dalcoe The CEO How to Make Money with Karatbars Michael Dalcoe The CEO

Ezen nem tudok változtatni, így nekem a fogyáshoz célszerű levinni a kellene- e enni a zsírt vagy nagyon sokat mozogni, de az eléggé esélytelen. A 80 gramm jó volt kicsit kövéren, de most már kevés hogy elveszíjem fogyáshoz.

A fehérjével nem csinálok semmit, csak igyekszem nem elszállni vele, ez kevés szénhidrátnál nehezebb, főleg, hogy a zsírt is minimalizálni igyekszem, már amennyire az nekem szénhidrátmentes diéta táblázat No igen, kalória azért kell, bár ami fórumon én jártam, ott nagyon erősen az volt a vélemény, hogy elveszíjem nem gond alig enni, ha sok a felesleg.

  1. Cassandra fogyás
  2. 2 hónapos zsírégetés
  3. A fogyás sikertelenségének rejtett okai
  4. Fogyás késleltetheti az időszakot
  5. Gästebuch Hatsche
  6. Zsírégető szakadt őrült

Én ezzel nem értek egyet, de úgy néz ki, nagyon nagy feleslegnél tényleg nem szokott gondot okozni az extrém deficit. Legalábbis sokaknál nem. Persze hatalmas feleslegnél általában ekkor sem icipici a kalóriabevitel, ami valamit segít, hisz legalább a legszükségesebb tápanyagokat be tudja vinni az ember, míg ha én ennék kcalt, akkor még a fehérje is alig lenne elég, nemhogy a többi.

elérni fogyás tupelo mississippi

Nem mintha képes lennék kcal alá menni alá is nehéz, kezdettől fogvaúgyhogy nekem mozgás nélkül sosem fog menni a fogyás. Ha sok a fehérje, akkor nem lesz éhezés. S valamennyi zsírt amúgyis eszünk Aki kevés kalóriával fogy mert eleve kicsi a kalóriaigénye vagy neki bejön a nagyobb deficit, az simán összehozza a zsírszegény ketót.

Nekem is volt 50 grammos zsírbevitelem egyszer, bár én azt nem tudnám tartósan csinálni.

Mert miről is szól a fogyás a legtöbb ember számára?

De többektől olvastam, hogy bejött nekik a húsra alapozás, márpedig a húsok tipikusan nem tartalomaznak valami sok zsírt a tojás kalóriájának kétharmada zsírból jön, normál húsnál ez jóval kisebb.

Azért nem ez a tipikus és amint újra súlyt tart vagy tömegel az ember, nyilván megemelkedik a zsír is.

Nekem a napi étkezés jó csupán, mondjuk 2-vel nem nagyon fogyok igen speckó étrend nélkül mondjuk napi 10g ch alatt, ott esetleg van esélyahhoz túl sok kalória. Sokfélék vagyunk, nyilván kinek 1, kinek 5 étkezés a jobb, nyi9lván a te kalóriaigényeddel más, mint az enyémmel Amikor napi egyszer ettem, akkor sem volt nagyobb az ebédem, mint máskor s ez az étkezésméret nekem és fogyáskor ideális, semmi terhet nem érzek, ennyi kell a jóllakáshoz Utálok éhezni, szóval az nem opció. Nyilván akinek kényelmetlen, az ne erőltesse.

Egyesek szerint nincs olyan, hogy túl sok fehérje, ezzel sem értek egyet, azért én nem szívesen ennék vagy gramm fehérjét at sem, legalábbis tartósan, nekem jóval kevesebb kellaz megterhelő és tök felesleges a szervezetnek.

Viszont ma már tudom, hogy az extra fehérje nem befolyásolja a ketózist egy ponton képes lenne, de az akkora fehérjebevitel nem realisztikus hogy elveszíjem, úgyhogy nem zavar túlzottan, ha kicsit elszállok a fehérjével. De a tervem a megfelelő bevitel, nem a magas.

Miért nem sikerül a fogyás?

Nekem gramm már feleslegesen sok is, de mivel nem reális mindig alatta maradnom, nem teszem. Bár ez a kalóriabevitelemen múlik, fogyáskor sosincs "gond" a fehérjével, mert nem jut rá túl sok kalória. Az köztudott, hogy a fehérjének is van inzulinválasza, de a legtöbb ketósnak ez nem fontos, a ketózist nem zavarja.

Neked IR-esként más, de erről a témáról keveset tudok.