Ugráló kilók kontra sikeres fogyókúra – 3.rész: Fontos részletek a sikerért - Harmóniában

Súly- átalakítás fogyás források

Fogyást segítő természetes anyagok Fogyni és a karcsúságot megőrizni tudni kell!

Kevésbé ismert viszont, hogy bizonyos időszakokban nagyobb a hajlam a jojózásra. Ilyen például a nagy ünnepek, a karácsonyi, illetve húsvéti időszak, amikor sokan felszednek néhány kilót.

Azért, hogy könnyebben menjen, a diéták és fogyókúrák során sokan sokféle súly- átalakítás fogyás források is használnak.

Hogy a fogyás során ne alakuljanak ki szövődmények, hiánytünetek sem, érdemes nagyon megfontoltan belekezdeni és a lehetséges fogyást támogatókról súly- átalakítás fogyás források tájékozódni. Ezzel a kettős stratégiával serkentik az anyagcserét, és gondoskodnak a fölösleges kilók eltüntetéséről — diéta nélkül.

Ez addig tart, míg a szervezetnek vannak zsírtartalékai. Előnye: aki lassan fogy le, könnyebben tudja később a súlyát tartani. Semmi esetre sem szabad azonban a zsírégetőket a zsírblokkolókkal összetéveszteni! Azok olyan szintetikus anyagok, melyek akadályozzák a zsíremésztést és a zsírfelvételt a belekből.

A zsírblokkolók gondoskodnak arról, hogy a táplálék zsírrészecskéi emésztetlenül választódjanak ki. Emiatt tartós alkalmazásuk esetén a zsíroldékony vitaminok hiánytüneteivel kell számolnunk. Zsírégető anyagok Komplex szénhidrátok Szénhidrátok cukor és keményítő formájában sok tápanyagban megtalálhatóak. Vannak szénhidrátok, melyeket a szervezet gyorsan és fáradság nélkül tud felhasználni egyszerű és összetett cukrok az édességekben.

Fogyókúra virágporral

Ezzel szemben a komplex szénhidrátok emésztése nagy munkát igényel. Legjobb források: káposzta, hüvelyesek, zöld saláta, citrusgyümölcsök, alma. Mivel ezek a táplálékok nemcsak energiát használnak, hanem zsír- és kalóriaszegények is, így hatásos zsírégetők.

súly- átalakítás fogyás források

A komplex szénhidrátok bevitelénél különösen fontos elegendő mennyiségű folyadék fogyasztása is. Az emészthetetlen rostokat sok vízzel kell leöblíteni, különben megakad az emésztés. Legalább napi két liter fogyasztása ajánlott. Víz helyett jó a citrom- és narancslé is. Extra tipp az indiai ájurvédából: a salaktalanító hatást erősíti, ha egész nap meleg vizet iszik az étkezéseket kivéve.

Fogyást segítő természetes anyagok

Glukagon Ez a hormon akkor aktiválódik, amikor a vércukorszint nagyon lecsökken. Serkenti a fehérjéből és zsírból új cukor képződését. A zsírt a szervezet tartalék készleteiből veszi. Legjobban akkor működik, amikor a szervezetnek sok magas értékű fehérje áll rendelkezésére. Ez pedig a sovány tejtermékekben, halban található. Jód A pajzsmirigynek van szüksége erre a nyomelemre azért, hogy a sejtek égetőkemencéjének teljesítménye nagy legyen. Ezzel aktiválja az anyagcserét — és a zsírpárnák eltűnnek.

Jojó stop! Minőségi fogyókúra ősszel

Jódozott konyhasó, hal, tengeri kagyló és a rákok a legjobb jódforrások. Carnitin Ez a fehérje segíti a zsírlebontást, így megakadályozza zsírtartalék képződését.

A legjobb carnitinforrások: húsfélék ám főzés és sütés hatására javarészük lebomlikvalamint a tejtermékek. Ez a fehérje azonban csak teljes égés esetén hatásos, amit a fizikai munka elősegít. Ligetszépe-olaj Hogy a súly- átalakítás fogyás források növény magjából nyert linolsavak és gamma-linolsavak zsírégetőként hogyan funkcionálnak, még nem tudjuk. Valószínűleg növelik a hőcserét, ezzel az energiafelhasználást.

súly- átalakítás fogyás források

Ligetszépe-olaj kapszula vagy folyadék formájában kapható. Amilyen gyakran csak lehet, keverjen az ételbe egy-egy kávéskanállal. Somatotropin Ez a növekedési hormon éjjel átveszi a szervezetben a sejtregenerálás irányítását.

Este ezért javasolt egy kis adag joghurtot vagy kevés sajtot enni.

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

ACTH Ez a hormon reggel aktív, ekkor serkenti a szervezet sejtjeit. Az ehhez szükséges energia a zsírraktárakból származik. Munkájában segítik a fehérjék és a C-vitamin. Reggelihez igyon egy pohár frissen préselt és vízzel hígított narancslevet. Sport, zaj, szerelem, indulat, lelkesedés — mindez stresszt okoz.

súly- átalakítás fogyás források

Ezáltal stresszhormonokat termel a szervezet, ami a iránytű zsírégetés energiát is felhasználja.

Így az zsírt bont le, kivéve, ha kalóriabombákkal száll szembe mint az sok stresszes evőnél előfordul. Különbség: míg a negatív stresszhormon — az adrenalin — nemcsak az anyagcserét ösztönzi, hanem tartósan károsítja is a szervezetet, addig a noradrenalin karcsúsít, és boldoggá tesz.

Ez pozitív stressz esetén áramlik ki, ha örülünk, sportolunk, szerelmesek vagyunk.

11 kiló fogyás 2 nap alatt - lehetséges?

Ez pedig segíti a zsíranyagcserét. Az algakészítmények segítenek a salaktalanításban és a lerakódott zsír lebontásában. Íme egy tipp otthonra: kétnaponta vegyen 30 perces algakivonatos fürdőt, majd kenje súly- átalakítás fogyás források testét algatartalmú testápolóval, igyon súly- átalakítás fogyás források főétkezés előtt egy csésze algateát, hetente egyszer kenje be a cellulitiszes testrészt agar-agar porból, kámforolajból és tojássárgájából készült péppel, és hagyja 15 percig hatni, végül zuhanyozzon le.

A kúra javasolt időtartama: 6 hét. Míg a zsírégetők a zsírsejteket zsugorítják, a masszázs segíti a salakanyagok eltávolítását és feszesíti a szöveteket.

Mindegy, mivel végzi a masszázst kefe, luffaszivacs, elektromos masszázskészüléka lényeg, hogy naponta és legalább 10 percig végezze. Kenje be testét keringésaktiváló növényi anyagú krémmel, csavarja folpack-fóliába, takarózzon be, és várja meg, míg rendesen felmelegszik. Legalább 20 percig maradjon a termohengerben.

A maradék krémet öblítse le. Az öt legjobb sport fogyókúrázóknak A zsírégető tréning ne legyen túl megerőltető, de tartson hosszú ideig. A zsírégetés optimálisan as pulzus vagy legalább heti 3×30 perc sport esetén működik.

súly- átalakítás fogyás források

Izomtréninggel gyorsítható a zsírlebontás. Energiaszükséglete fél órára: max.

Ugráló kilók kontra sikeres fogyókúra – 3.rész: Fontos részletek a sikerért

Végtagra lábra, csuklóra erősíthető súllyal még intenzívebb. Fél óra alatt kalóriát használ el. Gyenge ízületűeknek nem ajánlott, ugyanis a testsúly 4,5-szeresét kell terhelésben kibírnia.

Javasolt napi 5 km, kezdőknek séta beiktatásával. Karcsú-alternatívák Minél kevesebb zsírt eszünk, annál gyorsabban szabadulunk meg az aktív zsírégetőktől. Tehát legjobb, ha rögtön a karcsúsítóbb variánsokhoz nyúlunk. Néhány lehetőség:.