Napi kalóriaszükséglet kalkulátor

Súlyok férfi fogyáshoz, ÉLETMÓD MAGAZINUNKBÓL

súlyok férfi fogyáshoz

Van egy határ ugyanis, amin túl nem mehetünk. És persze vannak jellemzőink, melyek belénk kódoltak, ezeken pedig nem változtathatunk. A nő gynoid körte típusú, a férfi pedig android alma.

súlyok férfi fogyáshoz

Ezeket az arányokat több tényező, de főleg hormonrendszerünk tevékenysége szabályozza, ahogy a testünk zsírtárolása is hormonálisan meghatározott: a férfiak a hasukkal, a nők pedig a csípőjükkel küzdenek.

Egy kis tudomány: Hormonjaink receptorokon, érzékelőkön keresztül fejtik ki hatásukat. Nem nehéz kikövetkeztetni, hogy férfiban és nőben hogyan oszlik ez meg.

súlyok férfi fogyáshoz

Ezek után már nem is lehet csodálkozni azon, hogy egyes helyek miért vékonyodnak olyan könnyen, míg mások mozdulni sem akarnak. A zsírszövet lebontásakor óriási szerepe van súlyok férfi fogyáshoz vázizomzatnak.

A szervezetben ez az a szövet az, mely képes oxidálni, elégetni a zsírsavakat.

További cikkeink a témában

A férfiak itt óriási előnyben vannak, hiszen eredendően nagyobb izomzattal rendelkeznek, ezáltal több kalóriát is képesek égetni. A súlyzós edzés náluk sokkal könnyebben gyarapítja az izomtömeget fokozva ezzel a zsírégető edzések hatékonyságát.

Viszont kísérletek bizonyították, hogy a nők sokkal egyszerűbben mobilizálják a zsírsavakat raktáraikból.

Hasznosnak találtam,de jó lenne többet tudni. Beküldte: Nagy Józsefné - cs, válasz 61 éves nő vagyok, cm, 70 kg súlyú.

Ezért is tudnak órákon keresztül aerobicozni, míg ez a férfiaknak nehézséget okoz. A kiépített izomzat többlet súlyok férfi fogyáshoz égetve csökkenti a testzsírszázalékot, fogyasztva a zsírszövetet a test egészéről és nem lokálisan! És ki mondta, hogy nem lehet gyaloglás közben súlyzózni power cardio?

Ugyanezt használjuk nőknél is, és mint azt a leírtakban látjuk, ettől ők nem lesznek túl izmosak. Létezik egy tévhit, mely azt mondja, csak az alacsony intenzitású edzésekkel lehet fogyni. Ezek során arányaiban valóban több zsírt égetünk mint szénhidrátot, de az intenzív edzések után a végén abszolút értékben több gramm zsírral tudunk elszámolni.

Persze ez utóbbinál a pihenésre is jobban kell figyelni!

súlyok férfi fogyáshoz

De mindez nem működik, ha nem követjük a negatív energiaegyensúly aranyszabályát: vigyél be kevesebbet annál, amit felhasználsz! Lehet megengedően táplálkozni, de akkor szorosabb lesz az edzések ütemterve. Milyen gyakran és mit sportolj?

2. Lehet egyszerre fogyni és izmot építeni?

Férfiak számára a heti 4 edzés az optimális, ha a súlycsökkentés a cél. Ebből 2 legyen kardió edzés gyaloglás, kocogás, evezés, kerékpározás…percben, kiegészítve törzsgyakorlatokkal.

súlyok férfi fogyáshoz

További 2 alkalommal pedig erősítő jellegű mozgást végezz a maradék izomzatra, hogy megerősödjenek azok az izmok, amelyek később a kalóriákat fogják elégetni.

Használj olyan gyakorlatotak, amelyek sok izmot dolgoztatnak: guggolás, húzódzkodás, fekvenyomás.

súlyok férfi fogyáshoz

A kardió edzésnél ez a képlet fog segíteni a pulzusszám meghatározásánál: mínusz életkor  szorozva 0,70 és 0, A kapott értékek között ingadozva biztonsággal edzhetsz!