A reggelen és az estén sétál a zsírégetés? | Más: Női Magazin Július

Zsírégetés a girlscom számára

A saját sávja Lépések: Tudod összeilleszteni az úszni kívánt lökéseket és kényelmesek, hogy keményen megy keményen az edzésedben anélkül, hogy hiányzol. Végezzen el legalább 4 ütemet 20 másodpercig, majd ismételje meg a 4 perces ciklus befejezéséhez.

Női Videó: Red Tea Detox (Július 2020).

Handstand Push-Up: Ha jó kihívást szeretne, és egyensúlyba hozhatja magát, biztosan kipróbálhatja a kézikarmantyúkat.

Kemény fal edzőpartner Lépések: Ehhez a padlón feküdjünk, és lazítsuk le a talajt, és a kezedet támogatja az álló helyzetben. Hozd el egy barátodat, hogy segítsen a helyzetbe lépni, és segítsen stabilan maradni. Ha be van állítva, zsírégetés a girlscom számára csökkentse az egész testet csak a könyök hajlításával, míg a test többi része igazodik.

Fogja meg, amíg legalább 2 hüvelyk alacsonyabb.

  • Suplemen zsírégető yang bagus
  • Fb zsírégetés végtelen
  • Elveszíti 7 font zsír
  • A zsírégetés valószínűleg egy tétel a teendők listáján.

Nincs szükség arra, hogy a fejed a padlóra érjen. A lehető zsírégetés a girlscom számára, és amilyen gyorsan csak tudsz, 20 másodpercen belül. Jumping Jacks: Ehhez nem kell semmi szükség. Ezek nagyon egyszerűek, de hatalmas hatással vannak az izmokra.

lefogy a 38 hét

Lépések: Álljon egyenes helyzetben a lábaddal együtt, és a karját az oldaladon keresztül. Ugrás és vigye el a lábát egy kényelmes távolságban, miközben egyszerre emeli fel a kezét az oldaladról, amíg a feje fölé nem esik és találkozik.

Ugrás vissza az eredeti pozícióba. Csinálj legalább et 20 másodperc alatt.

Női Videó: Ez szuper! Zsírégetés négy perc alatt! - 2015.01.14. - tv2.hu/fem3cafe (Július 2020).

Push-Ups: A push-up jó erősíteni a felsőtestet. A törzs izmai is jól működnek. Lépések: Tegyen egy függőleges helyzetet a padlón. Vigye fel a kezét a vállig. Ha a lábujjaidat és a kezedet szilárdan a padlóra helyezi, akkor nyomja felfelé, hogy felemelje a testet kilégzés közben.

éget a testzsír módon

Ülj le és lélegezz be egyszerre. Akár 10 ilyen, de lassabb ütemben a legjobb eredmény érdekében. Lunge jumps: A lángok az alsó test izmait célozzák meg, mint például a glute, a hámstrings és a quadriceps.

Burning Fat

Kiválóan alkalmasak az ilyen kalóriák elvesztésére és a combok, a csípő és a nadrág csökkentésére. Lépések: Kezdje azzal, hogy a jobb lábát előre és hajlításba helyezi, és ezzel egyidejűleg hajlítsa a karját a könyökre.

lefogy az ibd- vel?

Hajtsa magát egyenesen a földről, elérve a karjait a fejeden, és nyújtsa a lábaidat a levegőben. Váltson a lábakra, és állítsa vissza a pozíciót, amikor visszafelé tart. Ismételje meg újra a folyamatot a lehető leggyorsabban 20 másodpercen belül.

okosság Archives - Page 2 of 2 - diétaguru

Hegyi hegymászók: Ez a gyakorlat a felkar erejét használja, és az izmokat a karok és a vállak mentén tónálja. Ugyanakkor a hát és a hasizmok jó edzést kapnak. A lábak csípője, térde és quadricepse szintén hajlított, hogy állandóan tartsa a test mozgását, ezáltal teljes testmozgást biztosítva az egész testnek.

Lépések: Kanyarodjon előre, amíg keze el nem éri a padlót.

Related Content

Állj lábujjadon és nyisd ki az egyik lábát, és vigye a másik mellét. A pozíciónak azt a kezdő pozíciót kell képviselnie, amelyet egy sprinter feltételezne.

Ugrás és kapcsolja a lábát, ügyelve arra, hogy a lábujjakra kerüljön. Tartsa váltakozva a 20 másodpercig. Box zsírégetés a girlscom számára A box ugrások szórakoztatóak és megkövetelik, hogy nagyon magasra ugrasz.

  1. A reggelen és az estén sétál a zsírégetés? | Más: Női Magazin Július
  2. Hozzászólás most!
  3. Hozzászólás most!

Segítenek erősíteni a lábizmokat és elősegítik a megfelelő egyensúlyt. Ha intenzív edzésben használják, elolvashatják a zsírt. Izgalmas módja annak, hogy elbúcsúzzanak ezekért a kalóriákért.

Béres Alexandra torna -- Belső comb erősítés -- 10 perc

Lépések: A doboz előtt álljon, és mindkét lábával ugorjon. A láda tetején kell lerakódnia mindkét lábával. Ugorja le a dobozt ugyanúgy. Ismételje meg 20 másodpercig. Ha az ugrás nem az Ön számára, megpróbálhatnánk lépcsőfokokat, ahol ahelyett, hogy ugrottál volna, egyszerre egy lépéssel léphetsz a dobozba, és ugyanúgy szállsz le.

Fresh articles

Változtassa meg a léptető lábakat, hogy befejezze a 20 másodpercet. Ez a gyakorlat a Tabata rutinában garantálja a tónusos lábakat és a nagy egyensúlyt. Szüksége lesz:.